Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Solen skiner..

Av Emelie Magnusson - 31 juli 2011 12:27

Och fåglarna kvittrar. Äntligen har sommaren kommit till Kristiansand! Men här sitter man sjuk.. eller dålig. Har andningsvårigheter och hjjärtklappningar men tydligen var det inget fel. (ta det lugnt mommi:)) Men kan inte anstränga mig för blir genomsvettig direkt. Så fick ringa och sjukanmäla mig idag:(


Så idag blir det bara att ta det lugnt med älskling och Danne.

Anton flyttar hit om två-tre veckor också för han fick jobb på telenor så nu blir det fullt hus:) Hoppas bara det inte slutar som i andra lägenheten men det är nog absolut ingen fara för det. Älskling är så renlig och jag med så vi hjälps åt att puscha dom andra med:)


Ha en underbar dag i solen!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ny

Av Emelie Magnusson - 15 augusti 2013 18:47

http://pinkiiwinkii.bloggo.nu/

Av Emelie Magnusson - 27 juli 2011 21:59

Ny lägenhet och nu har vi fungerande internet!  Skönt att komma ifrån det andra rucklet om man får säga så. Men det beskriver väl förra stället perfekt skulle jag tro:P   Förr förra helgen var vi hemma i sverige över la karnevalen. Sjukt underb...

Av Emelie Magnusson - 1 juli 2011 15:22


Kom precis hem från en liten runda ute på stan och ett besök på "skatteverket" Fick mitt personnr idag:) så har ansökt om skatte kort som kommer inom en vecka. Så jag kommer förhoppningsvis att ha fått lönerna tills jag ska åka hem till svergie den...

Av Emelie Magnusson - 28 juni 2011 16:12

så sitter man och gör en klänning och sen får jag inte iin möget i bloggen så att alla mina noll läsare kan rösta. jag tyckte den var fin ju!   Har inte hänt så mycke här i Norge. Jobbar, försöker få sova men NEEEEEJ några trevliga byggarbetare h...

Av Emelie Magnusson - 28 juni 2011 16:04

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Presentation


Emelie Magnusson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards