Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

mys..

Av Emelie Magnusson - 18 maj 2011 18:10

Tjoohooo! Är på toppenhumör idag. Har fått prata med Erika på skype och direkt efter ringde pappa också på skype för att kolla lite hur det gick med papper och sånt:) 


Igår var det 17e maj och jag jobbade hela dagen. Var på herligland i måndags och kolla om jag kunde hoppa in tidigare än 1 juni och två timmar senare började jag. Jobba till 01:00 då och igår börja jag 11-22.30 typ. Och efter jag slutat var jag tvungen att ha mat och lite socker för skakade satan. Så tog en daquiri på jobb med min pojke, Daniel och jenny. Sen gick jag och C och handla mat. Blec donken för allt som hade öppet. Så var väldigt trött idag och vaknade inte förän halv två. 


Nu sitter jag och väntar på att bejbi ska komma hem sen ska vi ut och äta sen på bio och se nya pirates of carribean(?) filmen. Myskväll med min underbara

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ny

Av Emelie Magnusson - 15 augusti 2013 18:47

http://pinkiiwinkii.bloggo.nu/

Av Emelie Magnusson - 31 juli 2011 12:27


Och fåglarna kvittrar. Äntligen har sommaren kommit till Kristiansand! Men här sitter man sjuk.. eller dålig. Har andningsvårigheter och hjjärtklappningar men tydligen var det inget fel. (ta det lugnt mommi:)) Men kan inte anstränga mig för blir geno...

Av Emelie Magnusson - 27 juli 2011 21:59

Ny lägenhet och nu har vi fungerande internet!  Skönt att komma ifrån det andra rucklet om man får säga så. Men det beskriver väl förra stället perfekt skulle jag tro:P   Förr förra helgen var vi hemma i sverige över la karnevalen. Sjukt underb...

Av Emelie Magnusson - 1 juli 2011 15:22


Kom precis hem från en liten runda ute på stan och ett besök på "skatteverket" Fick mitt personnr idag:) så har ansökt om skatte kort som kommer inom en vecka. Så jag kommer förhoppningsvis att ha fått lönerna tills jag ska åka hem till svergie den...

Av Emelie Magnusson - 28 juni 2011 16:12

så sitter man och gör en klänning och sen får jag inte iin möget i bloggen så att alla mina noll läsare kan rösta. jag tyckte den var fin ju!   Har inte hänt så mycke här i Norge. Jobbar, försöker få sova men NEEEEEJ några trevliga byggarbetare h...

Presentation


Emelie Magnusson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards