Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Emelie Magnusson - 11 maj 2011 22:34


Nu har jag och min fina pojkvän (ja idag blev det officiellt vi!) duschat.


Har inte blivit så mycke gjort idag.. Vi gick en runda på stan för jag ville kolla in affärerna men min var inte alls på humör tyvärr och min allergi gjorde inte saken mycke bättre.. Så blev hem och ta piller som jag köpte på apoteket (vet inte vad norska ordet är för det än) i Måndags sen blev det film och mys med pojken:)


På tal om det.. älskar det norska ordet för systemet haha. Vinmonopolet! Hur gulligt är inte det? eller nej det är inte gulligt det är lite nog mer lite ja.. roligt? 

Nåja.. nu blir det saw 4 med gubben och sen ska vi ta lite kvällsmat. Vi har saw maraton denna veckan haha.  Han blev sjuksrkiven en vecka till så det är ju helt perfekt iom jag inte börjat jobba än;)


Sov gott<3

 

Av Emelie Magnusson - 11 maj 2011 13:57


Det jag ville att nån skulle ha med sig när dom kommer är

*trumvirvel*



Svenska  jordgubbar! 


 

Av Emelie Magnusson - 11 maj 2011 13:44

Sitter och pluggar in menyn för Herligland som jag ska börja jobba på. Känns dock inte jätte lönt att lära sig allt då dom har ny öppning på fredag.. Så jag har pluggat in 91 bord helt i onödan typ för dom har byggt om och ska göra ny meny också.
Men förhoppningsvis behåller dom nått så jag inte pluggar i onödan:)
Herlig land  
Sen blir det bara film och lite gående i stan med min fina pojke idag! Och så skulle vi följa med David nånstans också. 
Have a nice day!<3
 

Av Emelie Magnusson - 11 maj 2011 01:00


Precis kommit hem. Vi hamna hos Diana för hon tömde sin garderob och det blev en himla massa kläder. Aldrig fel:) Sen lite sex and the city med ost och kex.

Nu ska jag lägga mig hos min pojke och kolla film:) Skönt med semester! (iaf ett litet tag)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie Magnusson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards