Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie Magnusson - 29 maj 2011 00:29

Inatt kom Dannedann!! Så typ noll sömn inatt också men va fan:P

Jobbade till 19.30 typ sen gick vi och åt på ett sätlle som heter Bighorn. Ja det är verkligen inte billigt att äta ute..:P två öl mat och desset på 450 norska! Men hellre slösa det på mat än att bara gå ut och supa:) 


Imorgon blir det dubbelpass.. TJOHO! (märk ironin) blir fint när pengarna kommer:D Fick mina semester pengar denna månaden och toppen betyg från förra chefen sjukt gött!!


Nu ska vi mysa ner oss till en film och sova! 


 

Av Emelie Magnusson - 26 maj 2011 00:07

oooh glömde ju att min älsklings tise som bor hemma hos pappa har blivit mamma! 

Är dom inte söta!?? (ser väl egentligen ut som råttor för var bara några timmar gamla men ändå :))

         Min fina pixie (även kallad gnället) med tiseungarna<3


 

Av Emelie Magnusson - 25 maj 2011 23:59

Precis kommit hem från ett dubbel pass på jobbet :) Tiden har gått riktigt snabbt och det har varit jätte kul idag igen:) Älskar mitt nya liv!

Saknar förstås mina nära hemma.. men jag är inte här föralltid!


Imorgon har jag en rejäl sovmorgon! 18-stängning. Sen ledig på fredag! Då kommer äntligen Dannedann upp! Iaf en nära person som kommer. Alltid något:) Sen kommer några älsklingar i sommar:D 


Var hemma för 20 min sen för tog en strawberry daquiri med några tjejer på jobb efter jag slutat. Alla är så underbara. Helt sjukt! Och imrgon ska Deajv provjobba sjukt kul. 

Nu blir det dusch sen film mys med min fina pojke. Han börjar ett imrgon så vikan mysa hela natten! 


Som sagt, loving life!!

 

Av Emelie Magnusson - 21 maj 2011 21:49

Fått sjukt dille på denna låten också föresten. Säkert sjukt gammal men Webbsi visa mig den när vi tog upp kontakten igen. Sen dess har den suttit i mitt huvud.



 

Av Emelie Magnusson - 21 maj 2011 21:44

Ikväll blir det en massa gaming med min pojke och Dajv!

Dom visa mig nått spel som verkade sjukt kul dom påminner om sims fast ändå inte alls som sims:P haha vet inte hur jag ska förklara det.


Jobbat både igår och idag. Det går betydligt bättre nu. Har dock svårt för pengarna. Letar alltid efter 20 lappar att ge tillbaka med det finns i mynt här och en kronorna är i storlek som tior hemma typ så lite förvirrande^^ Men det kommer väl snart det med:)


Tog en öl med några av tjejerna efter jobb sen kom webbis och mötte mig så gick vi och handla mat. Medans jag duscha lagade han bakad potatis och skink/bacon röra. Fy fan vad bra det blev! Han kan, min pojke:)


Nu är jag ledig tills tisdag. Sen blir det mitt första dubbelpass på onsdag. Undrar hur det går :P Nog inga problem! 


 

Av Emelie Magnusson - 18 maj 2011 18:18

glöpmde säga att innan jag hoppa in i duschen idag så städa jag lite på "aidstoaletten" som dom andra tjejerna här kallar den:P


Fyy!!!!


Men blev lite finare efteråt.. får ta själva stolen en annan dag. Behövs dubbla handskar och tror nog man får ta syra så allt skit fräts bort:P


 

Av Emelie Magnusson - 18 maj 2011 18:10

Tjoohooo! Är på toppenhumör idag. Har fått prata med Erika på skype och direkt efter ringde pappa också på skype för att kolla lite hur det gick med papper och sånt:) 


Igår var det 17e maj och jag jobbade hela dagen. Var på herligland i måndags och kolla om jag kunde hoppa in tidigare än 1 juni och två timmar senare började jag. Jobba till 01:00 då och igår börja jag 11-22.30 typ. Och efter jag slutat var jag tvungen att ha mat och lite socker för skakade satan. Så tog en daquiri på jobb med min pojke, Daniel och jenny. Sen gick jag och C och handla mat. Blec donken för allt som hade öppet. Så var väldigt trött idag och vaknade inte förän halv två. 


Nu sitter jag och väntar på att bejbi ska komma hem sen ska vi ut och äta sen på bio och se nya pirates of carribean(?) filmen. Myskväll med min underbara

 

 

Av Emelie Magnusson - 15 maj 2011 02:38

med att vi är jätte fulla. Eller ja älskling är:P 


Vi kom snackar om det, att vem har bestämt att jag äslkar dig är måste sägas efter en viss tid?  Om man känner det så ska man ju bara säga det! Eller det måste typ gått en-två eller tre månader innan man säger "the big word?*" Jag tycker verkligen inte att det finns nån "tid". utan känner du det så säg det!


Ikväll har vi vatt hos några tjejkompisar (som är sjukt härliga) till killarna. JAg och ena tjejer Johanna kolla röstningen på eurovision;)

Sen gick vi ut. Sjukt svårt att hänga med på norskan nr man är full. Sa till alla man träffa att jag bara varit här en vecka och inte fatta så bra än och då börja nästan alla prata mer svenska.. Om dom nu kan svenska varför inte prata det direkt? :P Betydkligt enklare för mig haha!


Nu ska vi sova! god night<3

(och ja jag är onykter så stavningen suger) 


Presentation


Emelie Magnusson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards