Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

han är här..

Av Emelie Magnusson - 29 maj 2011 00:29

Inatt kom Dannedann!! Så typ noll sömn inatt också men va fan:P

Jobbade till 19.30 typ sen gick vi och åt på ett sätlle som heter Bighorn. Ja det är verkligen inte billigt att äta ute..:P två öl mat och desset på 450 norska! Men hellre slösa det på mat än att bara gå ut och supa:) 


Imorgon blir det dubbelpass.. TJOHO! (märk ironin) blir fint när pengarna kommer:D Fick mina semester pengar denna månaden och toppen betyg från förra chefen sjukt gött!!


Nu ska vi mysa ner oss till en film och sova! 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ny

Av Emelie Magnusson - 15 augusti 2013 18:47

http://pinkiiwinkii.bloggo.nu/

Av Emelie Magnusson - 31 juli 2011 12:27


Och fåglarna kvittrar. Äntligen har sommaren kommit till Kristiansand! Men här sitter man sjuk.. eller dålig. Har andningsvårigheter och hjjärtklappningar men tydligen var det inget fel. (ta det lugnt mommi:)) Men kan inte anstränga mig för blir geno...

Av Emelie Magnusson - 27 juli 2011 21:59

Ny lägenhet och nu har vi fungerande internet!  Skönt att komma ifrån det andra rucklet om man får säga så. Men det beskriver väl förra stället perfekt skulle jag tro:P   Förr förra helgen var vi hemma i sverige över la karnevalen. Sjukt underb...

Av Emelie Magnusson - 1 juli 2011 15:22


Kom precis hem från en liten runda ute på stan och ett besök på "skatteverket" Fick mitt personnr idag:) så har ansökt om skatte kort som kommer inom en vecka. Så jag kommer förhoppningsvis att ha fått lönerna tills jag ska åka hem till svergie den...

Av Emelie Magnusson - 28 juni 2011 16:12

så sitter man och gör en klänning och sen får jag inte iin möget i bloggen så att alla mina noll läsare kan rösta. jag tyckte den var fin ju!   Har inte hänt så mycke här i Norge. Jobbar, försöker få sova men NEEEEEJ några trevliga byggarbetare h...

Presentation


Emelie Magnusson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards