Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Emelie Magnusson - 15 maj 2011 02:38

med att vi är jätte fulla. Eller ja älskling är:P 


Vi kom snackar om det, att vem har bestämt att jag äslkar dig är måste sägas efter en viss tid?  Om man känner det så ska man ju bara säga det! Eller det måste typ gått en-två eller tre månader innan man säger "the big word?*" Jag tycker verkligen inte att det finns nån "tid". utan känner du det så säg det!


Ikväll har vi vatt hos några tjejkompisar (som är sjukt härliga) till killarna. JAg och ena tjejer Johanna kolla röstningen på eurovision;)

Sen gick vi ut. Sjukt svårt att hänga med på norskan nr man är full. Sa till alla man träffa att jag bara varit här en vecka och inte fatta så bra än och då börja nästan alla prata mer svenska.. Om dom nu kan svenska varför inte prata det direkt? :P Betydkligt enklare för mig haha!


Nu ska vi sova! god night<3

(och ja jag är onykter så stavningen suger) 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emelie Magnusson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards